SOS – Stała Opieka Serwisowa
W celu usprawnienia i usystematyzowania realizacji serwisów technicznych Państwa urządzeń, stworzyliśmy usługę, która jest dedykowana dla wszystkich tych, dla których istotna jest sprawność i wydajność oraz szybka eliminacja awarii urządzeń infrastruktury technicznej.
Dla tych z Państwa, którym zależy, aby ich urządzenia działały sprawnie i bez przestojów, proponujemy usługę Stałej Opieki Serwisowej (SOS).
Kontakt
tel. +48 601 911 051
kostrzewa@ic-s.pl
tel. +48 789 465 850
skorza@ic-s.pl
W ramach Stałej Opieki Serwisowej oferujemy:
- Regularne przeglądy techniczne urządzenia, częstotliwość realizacji przeglądów dostosowana jest do potrzeb użytkownika. Pamiętamy o zbliżających się terminach wykonania usługi i przypominamy o tym użytkownikom.
- Określony czas reakcji na zgłoszenie w przypadku awarii. Urządzenia, które są objęte stałą opieką serwisową traktujemy priorytetowo.
- Dedykowany serwisant z najbliższego oddziału. Staramy się, aby wszystkie czynności serwisowe na określonym urządzeniu wykonywał ten sam serwisant.
- Zdalną pomoc serwisanta przed przyjazdem na obiekt. W określonych sytuacjach serwisant jest w stanie przywrócić funkcjonalność urządzenia zdalnie – telefonicznie instruuje użytkownika urządzenia, jakie czynności należy wykonać, aby wyeliminować usterkę.
- Opieka serwisowa 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Niezależnie od pory wszelkie awarie i przestoje w pracy urządzeń można zgłaszać pod numerem dyżurnym.
- Warunki zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych na atrakcyjnych warunkach, ustalanych indywidualnie.
- Preferencyjne warunki rozliczenia za opiekę serwisową – użytkownik płaci opcjonalnie:
- Stały niezmienny abonament roczny, który obejmuje wykonie co najmniej dwóch przeglądów technicznych oraz wszelkie naprawy interwencyjne, niezależnie od liczby zgłoszeń.
- Określoną ulgową stawkę za wykonanie przeglądu technicznego oraz za roboczogodzinę przy wykonaniu napraw interwencyjnych.
Warunki realizacji usług stałej opieki serwisowej reguluje umowa zawarta z użytkownikiem urządzenia. W zależności od Państwa oczekiwań, proponujemy zawarcie umowy na czas określony lub nieokreślony.
Realizacja okresowych przeglądów, zgodnie z dokumentacją DTR oraz regularna wymiana części i materiałów eksploatacyjnych zapewnia ciągłość pracy urządzenia. Ogranicza to również koszty napraw interwencyjnych oraz zmniejsza ryzyko wystąpienia usterek.
Przegląd techniczny, realizację czynności serwisowych można traktować dwojako:
- Zbędny koszt, który musi ponieść użytkownik urządzenia.
- Inwestycja, która procentuje długoterminowo – wykonywanie regularnych przeglądów technicznych wydłuża cykl życia urządzenia.
Redukcja kosztów ( i z związany z tym brak przeglądów) jest pozorna, o czym można przekonać się już przy pierwszej awarii.
Na zdjęciu pęknięty korpus pompy w wyniku nieodpowiednich warunków eksploatacji urządzenia. Pompa zamarzła w czasie mrozów. Niestety, nikt nie sprawdzał pomieszczenia, w którym pracowało urządzenie.
Osady na pompie wody pitnej, która była przez dłuższy czas unieruchomiona. Pompy w zestawie hydroforowym powinny pracować naprzemiennie. Sytuacji można było uniknąć, jeżeli serwisant regularnie sprawdzałby stan techniczny urządzenia.
Zapytaj o ofertę
Osoby do kontaktu:
Przemysław Kostrzewa
601 911 051
e-mail: kostrzewa@ic-s.pl
Norbert Skorża
789 465 850
e-mail: skorza@ic-s.pl